В "Резерв+" планують впровадити нові можливості: деталі від Міноборони
Користувачі додатку "Резерв+" незабаром матимуть можливість перевірити автентичність повістки, отриманої від територіального центру комплектування.
Керівник управління інформаційних технологій Міністерства оборони Олег Берестовий повідомив у телемарафоні, що з'явиться можливість автоматично подати заяву на відстрочку та вибрати спеціальність у Збройних силах.
Як зазначив Берестовий, щоб оформити повістку, необхідно спочатку роздрукувати бланк, а потім керівник ТЦК повинен особисто поставити на ньому підпис і печатку, щоб документ набув юридичної сили. Після цього військовозобов'язаний може скористатися сканером QR-коду у програмі Резерв+, щоб перевірити автентичність підпису начальника ТЦК.
"Берестовий уточнив, що там буде вказано статус, підтверджуючий законність, і необхідність прибути відповідно до інформації, зазначеної у повістці."
Читайте також: Уряд оновив правила призову - повістки під новими вимогами.
Також розробляється функціонал, щоб військовозобов'язаний, який має право на відстрочку, не йшов у ТЦК, а міг автоматично подати заяву. Це стосується людей, які мають трьох дітей, або є опікунами; людей з інвалідністю; студентів очної форми, для яких це перша вища освіта.
"Це робиться для того, щоб не навантажувати систему ТЦК зайвими чергами і паперовою роботою", - пояснив Берестовий.
Ще одна нова функція, яка скоро стане доступною, — це цифровий рекрутинг.
"Ми надамо змогу обирати бажані посади в Збройних Силах України, всі вони будуть зібрані в одному місці. Ви зможете пройти співбесіди та відбір у тому колективі, де бажаєте служити", - повідомив посадовець.