Netpeak Agencies Group відкриває новий підрозділ
Група диджитал агентств Netpeak (входить в Netpeak Group), продовжуючи реалізовувати стратегію маркетингового агентства інтегрованих рішень для бізнесу, запустила новий юніт - департамент медійної реклами.
"Наша бізнес-стратегія спрямована на створення комплексних інфраструктурних рішень для наших партнерів, що допомагають ефективно вирішувати їхні маркетингові та бізнесові виклики. На ринку нас часто впізнають як провідного гравця у сфері performance маркетингу. Однак, завдяки нашому data driven підходу та всебічному аналізу проєктів, за останні роки наша команда вийшла за рамки традиційного перформансного агентства. Ми значно розширили спектр наших послуг, включивши медійне обслуговування, розвиток бренду, а також стратегічні і креативні рішення", – зазначив CEO Netpeak Agencies Group Дмитро Скляр."
За словами Дмитра, всі медійні продукти Netpeak будуть побудовані на brandformance підході. Оскільки команда впроваджує медійні рішення, базуючись на багаторічному досвіді агентства в перформанс-маркетингу: використовує аналітику даних, крос-платформеність, прогнозування та комплексний вплив на результати, щоб досягти поставлених цілей.
Медіадиректором групи компаній Netpeak Agencies став колишній керуючий директор медіа-агенції Initiative Сергій Костін. "Після двох десятиліть роботи в класичних медійних мережевих агенціях у мене виникло бажання приєднатися до компанії, яка поєднує лідерство на цифровому ринку з базовим IT-підходом до процесів та аналізу даних. Основним викликом для мене є розвиток нового напряму для агентства шляхом масштабування бізнесів клієнтів через ефективні медійні кампанії. Малий та середній бізнес може швидко вирости завдяки ефективним медійним комунікаціям, а великі компанії зможуть краще вимірювати свої медійні інвестиції, завдяки глибокому розумінню воронки продажів," - поділився своїми думками Сергій.
На думку Дмитра Скляра, компанія активно розвиває експертизу та команду в сфері медійних інструментів Google Marketing Platform, здобувши вже 6 з 7 можливих продуктових сертифікацій, що підтверджують високий рівень професіоналізму. Плани агентства передбачають підвищення стандартів якості відеореклами на українському ринку та розширення медійного напрямку з дотриманням найвищих стандартів. Netpeak стало одним з небагатьох українських агентств, яке в червні відвідало офіс Google у Дубліні, де розпочало спільну програму Video Expert Program для покращення агентської пропозиції відео-інвентаря для партнерів.
Нагадаємо, що раніше команда Netpeak, яка спеціалізується на обслуговуванні великих підприємств, вже досягла значних успіхів у медійному просуванні для великих гравців у сфері страхування, фінансових технологій та для національної поштової служби.